Sedaaaa2 o gun ben normal kontrole gitmistim 28. hafta diye bu igneyi de konustuk. doktor kan tahlili istedi yaptirdik sonucu beklerken de ignenin fiyatini sorduk 600 tl duyunca hemen burda post actim ve bazilari recete yaziliyo eczaneden alip devlette yaptirirsin demisti. kan tahlili sonucu gelince doktora recete yazar misiniz diye sordum yazamiyorum dedi. bi seyler sacmaladi. neyse ben de o zaman devlette kadin doguma giderim dedim. cunku fiyati gercekten cok fazlaydi ve devlette ucretsiz yapilabilcekken. baska yolu olmasa mecbur kalirdim tabi.
devlette de muayeneye girince soyledim kan tahlilini gosterdim. bi suru kagit verip hemsireye yolladilar. hastaneye yatis yapmis gibi gosterdiler imza falan attim iste sonra da igneyi yaptilar bitti. benimki bu sekilde olmustu.