La_Liberte çok güzel çatlamayı değerlendirdiyseniz en önemlisi çatlama diyorlar zaten inşallah tutmuştur Allah büyük, stres yapmayın sadece en önemli şey şuan o 🥰 olmazsa da üzülmeyin herşeyin bir vakti var ama yumurtlamayı tekrar takip edin bence bir de kafanızı sürekli başka şeylerle yormaya çalışın inşallah, insan ne kadar düşünürse o kadar olmuyor bire bir tecrübe etmiştim inşallah sizde en güzel vakitte en hayırlı vakitte güzel haberi alırsınız 🥰 muhakkak haber de verin merak ettim bende ❤️