Kızlar sol boşluğuma bir ağrı girdi, 4 aylık hamileyim resmen idrarımı yaparken kıvranarak yaptım ağrı idrar yaparken resmen ikiye katlandı. Kanamam vesaire birşeyimde yok ama bu sol taraftaki boşluk yeri neden böyle yapar? Başına böyle bi durum gelen var mı?