kızlar bugün 39 olduk muayene gittik bebek kilosu gecen haftaya gore düşük çıktı 3100 lerde idi simdi 2900 gösteriyor doktoruma zayıflamış mı dedim o da ortalama tahmin boyle net değil dedi sadece kafama takıldı bu haftaya kadar hiç böyle olmamıştı bebeğim beslenemedi mi acaba yada yanlış ölçüm mü yapıldı aranızda yaşayan varmı boyle bi durum