Elimde 30 kapsül progestan 200 mg var, devlet karşılıyor sanırım ama bazıları günde 2 kullanınca süresi dolmadan yenisini ssk ile indirimli alamıyor diye biliyorum. Sadece kargo ücretini karşılayabilirseniz gonderebilirim isteyene olmazsa hastaneye vereceğim