@KbraNurApaydinToraman gebelerın %85 i 1 hafta onde gözukuyor zaten bu gayet normal bırsey. Ayrıca her cocuk 40 haftada dogcak dıye bırsey yok haftasıyla uyumlu gıdıp 38 de doğanda var 37 de doğanda var. Kardesımın gelısımı 2 hafta onde gıderken 42 haftada doğdu. O zaman 38 de mi doğcaktı 2 hafta onde dıye hayır aksıne 42. Haftada doğdu 😌 bebek gelısımını tamamladıgında doğum baslıyor aksı olmadıgı surece oda allahın hıkmeti işte. Sağ salım kavusmayı nasıp etsın ınsallah.