Clkha Birkedibirbebek 😹😹 o nasıl oluyor ya ben anlamadm o düşme olayını . Düşmüş gbi durmuo ayrıcada😺
_ipekkkkk Birkedibirbebek Benim 34+2 daha aşağıda benim senin göğüs altı dolu 🤷♀️ düşmemiş gibi geldi canım https://resimyukle.io/r/gyLEmplph7 Benim böyle 🤦
Ezgiduru Birkedibirbebek bana düşmüş gibi gelmedi canm benm kizimda dusmusti karnim 36 haftada mesela baya baya asagidaydi rahatdiz ediyordu
Mrvsmt2502 Birkedibirbebek karnı düşmeden doğuranlarda oluyor canım illa ona bağlama vaktini bkliyordur bebiş sağlıkla gelsin inşallah 🥰
PrensesAnnesi4 Birkedibirbebek Yok kuzum daha düşmemiş ama kesin düsecek diye birsey yok benim ilk kizimda midemin ordan basliyordu karnim doguma gittim