Kontrolden geldim baş 35 hafta çıktı açlık’tokluk ve hba1c testi istendi tok olduğum için yarın sanah gidicem
HbA1C testi, diyabet hastalarının kontrolleri ve kan şekeri düzeylerinin araştırılması için yapılan taramalarda sıklıkla kullanılan bir kan testidir.****
Yazıyor internette ben 24 te şeker yüklemesi yaptırdım ama doktor normal çıktı temiz dedi bugün sonucuma başka doktor baktı 60 dk yüksek çıkmış denildi tekrar yukarıda yazdığım testler istendi biraz panik oldum sorun var mıdır acaba dokror şuanlık bişey bahsetmedi test sonucuna göre bahsedecek muhtemelen gebelik şekeri olanların ilerlemesi nasıl gidiyor aranızda olanlar varsa yazabilir mi 3 hafta ilerde olması sorun yaratır mı veya böyle olunca sezaryene mi döner merak ediyorum