Handan_65 MslAknn Aa söylemiş olması lazım özelse hastaneye arayın bilgilendirme yapması lazım Ben 32 hafgalıgım doktor 35 de gel dedi Bnce haftada 1 olması lazım
QueenMommy Handan_65 bende 32 deyim 35 de gel dedi ondan sonrasına birşey dedi öi haftada bir mi çağırıyolar acaba
Handan_65 QueenMommy Nst cekilecek onu demiştir ondan sonrasıhaftada 1 olması lazım yada 10 günde 1 çünkü aksi durum olabilir nebikim suyu azalabilir yada kordon dolanabilir bebek kilo almıs olabilir forum saolsun herseyı öğrendim burdan ahahah
QueenMommy Handan_65 Hahaha bende her gittiğimde nst ye giriyorum bakalım ne dicek ocağın6 sında gidicem