Ben de 24e yeni girdim iki gündür azdı hareketi ama bu haftalar böyle geçiyor süt içip uzan bekle güçlü tekmeler olmasa bile hafif dönme seğirme hareketleri hissedersin ama pes etme yani 2 saat yat karnını sev muhabbet et yine de hissetmezsen için rahat etsin doktoruna bi görünürsün hiç olmadı ama endişe edecek bir şey olduğunu sanmam kuzu😊😊🌺