Smyrclk ilşki yuryus normal doğum için tavsiye ediliyor ama olmaynca yine olmuyor anlamında dedim canım 😊 mesane sarkması demiş de bi arkdas oda kafana takılmasın diye her iki doğum seklindede ilerki yaslarda olabilcek birşey diye dedim 😊 sezaryan istiyorsan korkma canım diyorum ya benim 1 gün surdu etkisi oda doğumdan cıkınca cnku gaz sıkısması oluyor cıkaramadıgıb için sancı yapıyor ertesi gün ben cıkınca eve gittim supurge bile yaptım sonrasındada hep kendim baktım cocuguma ama kanama demissin evet benim pek olmadı normalde de çok kanamalı relg olmadıgım için normal gördüm ben 😊