Kızlar benden bir kere açken iki kere tokken olmak üzere 3 kere kan alındı, 75 mg içecekten içtim. Evet içecek şekerli ancak çok rahatsız etmiyor her kan aldırdıktan sonra mağazaları bile dolandım düşünün mide bulantı baş dönmesi vs. olmadı. İçeçek içerken kendinizi çok şartlamayıp rahat davranırsanız bence daha kolay geçiyor. Şimdi sonuçları bekliyorum.