Ozgurdidem canım sezeryan olma sebebin zorunluluktansa Benim gibi zaten anestezi uzmanı da kendi yorumunu yapacaktır bende tansiyon olduğu İÇİN sezeryan oldum ve spinalde tansiyonum uçar düşüncesi ile doğru tercihin genel olacağını söylediler bana bende onu tercih ettim