Ebrudrgt ben 3kez çıkınca rahatlıyorum aslında. 2 kez de idare eder.ama 1kez olunca ağırlıölm oluyor.eğer ishal gibi değikse bence normal, bebek bağırsak miğde ne varsa sıkıştırıyor.ama duyduğuma görə ishal gibiyse doğum yaklaştığının habercisiymiş.öyle duydum