Ceren_01 inşallah canimm ya evet almamak bir yandan iyi bebeğim sağlıklı iyi gelişsin de yemek yemek istemiyor canım ama sıkıntı orda iyce acikana kadar aklıma gelmiyor yemek zaten süt vs hiç içemiyorum arada şekerim düşüyor gibi hissediyorum meyve felan yiyorum öyle