Mrv1007 Merhaba 30+6yiz
https://imgyukle.com/i/oJPifv
https://imgyukle.com/i/oJPBux
27+4kontrolimiz de kan uyuşmazlığı icin(ben ab- eşim 0+) kan alındı benden, o kan testi 3 5 gün sürüyor çıkması sonucu çıkınca aradılar 28+1de hastahaneye yeniden gittim doktorum bilgilendirdi, sonuç negatif idi, doktorum hastahane de vurulduğunu söyledi 400 500 tl civarı olduğunu ama istersen artık depolara geldi temim edebilirsin dedi artık depolardan eczaneye gectigini soyledi oncesinde bulmak daha zormus tavsiye verdi sana simdi sekreterim mor recete yaziyor onunla eczaneden daha makul fiyata alabilirsin, her eczanede bir tane oluyormus ve sıralı eczaneler de oluyormuş, hastahane yanında eczaneye sordum yönlendirdi gittim söylediği eczaneye orada tükenmiş fiyat sordum 1000 tl dedi doktorum demisti fiyatı yüksek soylycekler elindeki mor reçete ile dusucek fiyat olaki düşürmezler ise beni ara dedi , reçete ile 170 e düştü fakat elinde kalmamıştı eczanenin başka eczaneye yönlendirdi birde eczacılar odasını arıyorlar hangi eczanede olduğunu sormak için, bir eczaneye gittim orada da bendeki reçete de rhogam idi iğnem fakat ondan yokmuş muadili immunorho vardı onda da ücret çıkmadı 3 tl cıktı ama almadılar eş değeri olduğu için ücret alınmadıgni soyledi ,eğer rhogam olsaydı 170 odcyktm, ilacı sipariş ettiler ertesi günü almaya gittim aldım hastahane de vurdurdum 20 tl asi ücreti alındı bu arada rhogam iğnesinin 8 eşdeğeri var eşimle araştırmıştık, iğnenin esdegerini eczanede doktoruma sordum vurulabilir miyim diye evet demisti 28+2de vuruldum şimdi doğumdan bebegim + kan grubundan çıkarsa yeniden 72 saat içinde vurulucam o zaman ya hastahane de vurulucam ya da yine eczaneden alıp , eğer- çıkarsa gerek kalmiycak, iğne aslında 2.gebelik için önemli birince gebelikte ikinciye hazırlık gibiymis birinci dogumda vucuttaki antikorlar ile savaşıyormuş, dogum sonunda da +doğarsa minik duyarlilasmasi için ikinci iğne oluyor bebek yüksek ihtimalle +cikicak dedi doktorum , bunu doktora danışmıştım birde banu çiftçi ve esra cabuk doktor kitapları okumuştum, doktorum bana yol gösterdi sağolsun , depolara ilaç geldi oradan temin edip vurulabilirsin dedi birde reçete yazdı reçete olmasa 1000 tl olucaktı reçete ile de uyandırdı veni elindeki ile fiyat dusucek diye öyle oldu rhogam olsaydi 170 tl odycektim immunorho için ödeme yapmadım , doktorum ilgli birisi ve tavsiye vermeseydi belkide yuksek odeme yapicaktim