Hanımlar merhaba 36+4 haftalık erkek bebeğe hamileyim. 4 yaşında da bir kızım var.10 ocağa doğum için sezeryan günü verildi bugün kontrole gittim kilosu 2650 dedi haftasıyla uyumlu dedi ama iki aydır bacak boyu kısa diyordu önemsemiyorum. Bu defada dedi on gün bacak boyu geriden geliyor dedi. Bende sağlık problemi teşkil ederi dedim öyle olsa aytintilida çıkardı dedi minyon olacak senin gibi dedi. Babamız uzun ama bende aşırı stres yaptım Max iki hafta varken moralim bozuldu başına gelen varmı 🙄😩