biroglanannesii https://imgyukle.com/i/onwucq Kızlar doğumuma 1 buçuk ay var . Bu çikolatalardan yaptırıcam satıcı ile görüştüm 18 ay raf ömrü var dediler ama yinede tereddütte kaldım . Bayatlar mı sizce ? Benim gibi önceden alıp sıkıntı yaşamayan var mı
HollyMolly biroglanannesii çikolata atölyesi mi ? Eğer oysa bence daha sonra sipariş et cünkü ben o siteden verdim sipariş 3 günde geldi
iremss biroglanannesii yaptıcağnz yeri için bişi diyemem ama bende böyle madlenli yaptrmştm hiçbir şey olmadı hatta artmıştı baya bi süre sonra baktk hala bişi olmamştı raf ömrü uzun oluyor
Gizemcaglar01 biroglanannesii benimde elime geçen hafta geçti ama çikolataların tadı hiç iyi değil ben pişman oldum yaptırdığıma eşim hatta keşke hiç yaptırmasaydık dedi
Mucizem4111 biroglanannesii kardeşim benim için yaptırmıştı gerçekten tadı güzel değil ve istediği modelde yapmadıklarını söylediği için hiçbir şey demeden bizi engellediler. Tabi yine siz bilirsiniz
Mucizem4111 AyazAdamom sayfanın adı madlenbebekcikolata artu çikolata valla instagramdan sipariş verilmiyor çok dolandırıcı var