Bsra19ogz
Ben 6/10 hafta arasi sanki bana yillardir yemek vermemisler gibi acikiyordum sabah 8de kalkiyordum (normalde 10’a kadar uyurum) biseyler yemek icin ama boyle bi aclik yok oruc tutarken bile asla boyle ac hissetmedim😂 Bulantimda hic olmadi benim ama hafta ilerledikce o aclik hissi azaldi artik normal ogunlerde besleniyorum.