Banubaytok Nazlimom gaz yapmasin diye eğer ariyosaniz trenyolda gaz yapmayan biboronlar var ben kullandım ama pek ise yaramadı bebeğim 7 aylik hala gaz sancısı cekiyo
Lulikli Nazlimom avent cam biberon aldım canım meme reddi az yapıyormuş diye aldım ben. Tabi bebekten bebeğe değişiyor. lansinoh hakkında bilgim yok
iremss Nazlimom avent kullandm baya süre hemde emzirdm meme reddi olmadı hem cam hem plastk olan var bnde memnun kaldm
2melekannesi_ Nazlimom elimde hazır lansinoh vardı ihtiyaç olursa onu kullanacağım inşallah hiç gerek kalmaz tabi biberona alışsın istemem ama 🤲🏻