Kizlar 12 gün önce sezeryan ile dogum yaptim, sütüm gelmedi oglumun kan sekeri düstügü icin mama verdiler. Sonrasinda fazla kilo kaybettigi icin mama takviyesi yapman gerekiyor dediler. Daha sonra sarilik oldugunu ögrendik, iki saate bir emzirip mama vermem gerekiyordu ama memede ya sürekli uyuyor uyandiramiyorum (altini acmayi, ayaklarini kasimayi, sadece zibinla emzirmeyi, burnunu sikmayi hepsini denedim) uyansada iki cekip tekrar uyuyor, yada istedigi gibi süt gelmedigi icin sinirlenip agliyor emmiyor mecbur direkt mama veriyorum.
Basta cok ümitliydim emzirecegim sütüm cogalacak mamayada gerek kalmayacak diye ama suan hic umudum kalmadi. Ne yapabilirim acaba bana önerebileceginiz birsey varmi? Sütüm az, zaten ablamdada annemdede böyleymis, genetik demekki ama cok üzülüyorum