beyah Gece 3ten beri düzenli sancılarım var 10 dk da 30 saniye sürüyor 2 cm açıklıkla doktor eve gönderdi çok şiddetli adet sancısı gibi çekiyorum herkesten dua bekliyorum 🙏🏻🙏🏻 10 dklık aralarda dinlenmeye çalışıyorum uykusuzum umarım herşey iyi olur
-hilal beyah dört gün önce doğum yaptım iki cm açıklık vardı doktorum bırakmadı suni sancı da almadım kendi sancımı çektim doktorunuz nasıl gönderdi anlamadım
2melekannesi_ beyah ay seni hatırladım canım hadi hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah haftan kaçtı? Nişan su geldi mi?
beyah Dido_ suyum falan gelmedi bide suni vermek istemiyor dayanamazsın dedi canım evde bekliyorum hala sancıları
beyah -hilal Kuzum benim sancılarım yeterli değilmiş sanırım şuan başlangıç olduğu için hemne hastaneye yatırmak istemiyor bekliyorum öyle sabahtan beri ama 4 te yine gel dedi
beyah 2melekannesi_ 40+3 olduk kuzum nişan geldi ama su yok bebeğim 2 cm açıklık var doktr eve gönderdi
beyah iremcannn1907 çok sağol canım benim en başı bile çok değişik ağrılar ama bol bol ayakta kalmaya çalışıyorum sancıları hissetmemek için 💖 rabbim hepimize hayırlı doğum versin
2melekannesi_ beyah anladım canım çabucak ilerler inşallah açılma da çok zorlamadan doğurursun🤗 hayırlı haberlerini bekliyoruz 🌸
iremcannn1907 beyah Benimde başladı biraz biraz akşamdan beri. İnşallah artık hayırlısıyla doğuralım dualarım seninle ❤️🙏
Zhrebr beyah bol bol merdiven çıkın açılma için Rabbim yanınızda olsun bi avazda kurtulun inşallah 🙏❤️
beyah iremcannn1907 Kuzum dakika tut kasılma sayar indir benim 10 dk da bie geliyor ve adet sancısı gibi benimde dualarım seninle rabbim kolay doğum versin 💖
beyah Zhrebr Allah razı olsun ayakta karşılamaya çalışıyorum sancıları bazen de egzersiz yapıyorum yatınca çok zorluyor gerçekten dedikleri çok doğruymuş 💖 bide bilen varmı 2 cm açıklığım var depasmanda bişey dedi doktor depasman ne demek bilmiyorum
Tughanalpinannesii_ beyah ayyy canım heyecan yaptım şimdi 🙈😇 Nasılsın şimdi devam ediyor mu hadi bakalım inşallah
beyah Tughanalpinannesii_ evet devam ediyor canım yazarken ssncı girsi fena bacaklara vuruyor valla 😬 10 dk da bir hep giriyor