jansetnavruz ben ilk gebeliğimde ombre kullanıyordum dip rengim açıktı ve sürekli bitkisel boya ile dip boyası ve cila yaptırdım canım bir sorun olmadı şükür bu hamileliğimde saç rengim koyuya dönmüştüm o yüzden boyalık bir işim olmuyor bitkisel boya ile havadar bir yerde kokuya maruz kalmadan yapabilirsin benim doktorumun tavsiyesi öyleydi