27+5 çıktı bugün minik armutum. Bel ağrısı , kasıkta baskı şikayetimle gittim doktoruma muayene etti çok şükür sağlıklı dedi baş aşağı pozisyonu almış o yüzden ağrı hissetmişsindir dedi. Ama aklınızda bulunsun rahimde bir baskı olursa mutlaka gel birde alttan muayene edelim dedi