GamzeGuzeller Deletedmom_85 amin cümlemize İnşallah, Allah isteyen herkese nasip etsin kucağınızı boş bırakmasın🙏
Serapmetin Bir_abla Merhabalar banada bakabilir misiniz? https://imgyukle.com/i/oJ5z38 https://imgyukle.com/i/oJ5Koj
Serapmetin Bir_abla Merhabalar bakabilir misiniz🙂 https://imgyukle.com/i/oaljRp https://imgyukle.com/i/oalNl6 https://imgyukle.com/i/oalXOy https://imgyukle.com/i/oalc2M
Kele-bekler1 Merhaba ultrason görüntüsü kaç haftalıkken anlıyorsunuz acaba keseden cinsiyet anlayabiliyor musunuz🤗🥰🤲🏻 Bir_abla
Bir_abla Kele-bekler1 keseden herkes anlar zaten sağdaysa kız soldaysa erkek ama kesinliği yok o yüzden bakmıyrum keseden ben 11 13 hafta arası nuba bakıyıruk
eymeninannesi123 Bir_abla canım tahminin tuttu sonunda benimde bir kızım olucakmis çok mutluyum çok teşekkür ederim
eymeninannesi123 Bir_abla aminnn inanamayip özele de gttim normalde dehletteydi muayenem her ikiside kız dedi değişmez inşallah gönlümde ki oldu