Bir_gebe Kızlar 29+6 haftalık hamileyim ve bugün karnımın altına doğru kırmızı çatlaklarımın olduğunu gördüm, baya baya belli oluyor. Doğuma kadar uzayıp artar mı başka çatlaklarım olur mu bi yardım edin gözünüzü seveyim ne yapmam gerekiyor
asyaa0 Bir_gebe Bio-oil çatlak bakım yağı kullanabilirsin onun dışında doğal olsun dersen Zeytinyağı sürebilirsin 😊
Bernako Bir_gebe sarı kantaron yağı kullanıyorum. Sadece daha önceki Dren yerim de 5 cm bi çatlak oluştu.
Rainbow0126 Bir_gebe benim de 34. Hafta sonrası oluştu. Zeytinyağı kullanıyorum. 20. Haftadan beri lierac kullanıyorum. Ciğer geliştirici iğne oldum. İğnede kortizon olduğu için çatlağa sebep oluyormuş. Zeytinyağı kullandığımdan beri hem çatlaklar hafifledi hem de oluşmamaya başladı yenileri
Hulyakok07 Biz de 29+6 yız Zeytinyağı Lierac ve Bebe yağı kullanıyorum şimdilik çatlak yok inşallah olmaz
Bir_gebe Hulyakok07 ben de lierac kullanıyorum yanında çeşit çeşit krem ve yağlar da kullanıyordum , acaba çok farklı çeşit kullandım bi ara o yüzden mi oldu diyorum kendime ama bakalım inşallah sende olmaz canım
Hulyakok07 Bir_gebe teşekkür ederim canım inşallah olmaz biraz da genetik sanırım daha çok kilo almadım ondan da olabilir