2melekannesii___ ben 15 haftalık hamileyim kadın Doğum acile gittim hafif kahverengi lekelenme ile karın kasık bel agrısı eşliğinde alttan baktılar,ultrason baktılar,elle açılma var öı diye baktılar herşey normal kan ve idrar testi yapıldı sonuçlar normal sadece kültür testi çıkmadı yani onlarda bilmiyor neden olduğunu ama benim ki kırmızı kanama şeklinde değildi mutlaka kadın doğum acile gidin baksınlar ihmale gelmeyebilir