Wuesta Kızlar 35 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle bişey yaşamamıştım göğsümün altı ve kaburgalarım o kadar çok ağrıyor ki doğum sancısı bundan hafifti. Batıyor yanıyor ne uyku ne yatmak varmı yaşayan
Cimcinpi Banada oluyo canım o doktoruma sordun krap griyo dedi bebek büyüdüğü için baskı yapıyı ciğerlere dedi