Kızlar sezeryana sadece eşimle gidip ayaklandıktan sonra herkese haber vermek istiyorum ilki çok kötü travmatik geçti benimki. Sizce olur mu ben odaya alını caya kadar eşim idare edebilir mi hem bana hem bebeğe koşması gerekiyor malum.Yoksa eşim dışında da biri olmalı mı illaki