Kızlar 23 haftalık hamileyim böyle bi sorun yaşıyorum peynir fazla tüketiyorum diye azalttım ama hala aynı yedikten sonra çöküyor başım ağrıyor kalbim çarpıntı yapıyor şuan annemdeyim tansiyonuma baktım 9-5 çıktı nabızda 94 çıktı Benim tansiyon hep 9-6 filandır ama nabız böyle oluyor iyi hissettiğimde nabız 74 lerde neden böyle oluyor bilgisi olan var mı ?