Annesininkuzusu0911 canım benimde hamileliğimin başından bu yana kanamam var arada geliyor ama çoğunlukla hep içeride büyüyor doktor bana da erken Doğum riskin var demişti şuan 12 haftalığım devamlı iğne ilaç yatıyorum şuan için bişeyim yok ama bende korkuyorum bu durumdan birde ilk gebeliğimde böyle bir riskim yoktu inşallah kazasız belasız zamanında yaparız doğumumuzu 😔