Ranaikra 33+1 im geçen hafta muhasebeye rapor verdim daha erken değil mi dedi hayır dedim tam zamanında veriyorum doktor gelişimi haftası ile uyumlu diyorsa sıkıntı yapma hiç hatta ilk tetqnoz aşısını olmaya gittiğim de sağlık ocağına ebe ne aşısı neden oluyorsun demişti hiç anlamamisti bile