Merak ettiğimden soruyorum hanımlar 17 haftalık gebeyim daha önce düşüklerim oldugu için biraz korkum var o yuzden sizlere sorayım dedim bu haftalarda yani bebek büyüdüğü için daha çok acıkıp yemek yemem gerekmiyor mu daha fazla canımın bişeyler istemesi lazım kimler benim gibi