Bugün 13 hafta olduk 😍 2 li tarama için gittik hastaneye emse kalınlığı 1.1 boyu 7 cm. Burun kemiği var dedi doktor kan alındı haftaya sonuç için gideceğiz.
İçimde hep kız vardı doktor muhtemelen erkeğe benziyor dedi😂 Bir ay sonra netleşirmiş. Sağlıkla gelsin inşallah hepimizinkiii😂❤️