Kızlar ben normalde 26+5 im son adet tarihine göre oğluşum 29+5 çıkıyor( Maşallah diyin ne olur baba da iri anne de iri olunca normal bir durum) doktor iri bir bebek diyor böyle olunca normal doğum oluyor mu yoksa sezeryan mi oluyor birde kendi haftasına goremi doğuyor yoksa bulunduğu haftaya göre mi