Birinin story sinde poğaça gördüm ama aslaaaa tutamıyorum kendimi çoook istedi canım yerler buz gidip alamıyorum çok uzak zaten. Ne akraba var ne bişey yemek sepetinde poğaça satan yer yok börek olsa bari ama yok yakınlarda kahvaltı da yapmadım illk kez bu kadar çıldırmış gibiyim ağlıyorum 😩😩😩