PrensesFiona Ikizgebe2 aileler dışında kimseyi kabul etmicem koronadan dolayı. Onlara da bir şey ikram etmeme gerek yok zaten. Eşinizle anlaşın ve sizde kimseyi kabul etmeyin bence hiç bir şey bebeğinizin sağlığından daha önemli değil.
Sakinem212 Ikizgebe2 tatlı bide çay ikram ederiz onuda hazır alırız ne uğraşacam getirecekler bir iki ıvır zıvır öyle altın falan takan tipler yok bizde 😁
Merveyetimoglu Çikolata yaptırcam, küçük sprey kolanya şişesi yaptırcam, lohusa şerbeti. Şimdilik aklımda net olarak bunlar var
Aselinkooo Ikizgebe2 ilk 20 güne kadar bencede gidilmez. Zor oturup kalkıyoruz alışmaya çalışıyoruz ne bilim. 1 hafta sonra ev sahibim geldi bide üst komşum 5dk bile durmadı sağolsun 😄 ev sahibiyle annem konuştu uzattı da uzattı. Emzirmeye gidiyorum odaya götürüyorum annem ayıp sakınıyo derler getir içeri diyor. Uyuyor kadının kucağına verdiriyor. Ne alakaaa ne aalaaakaa 🤣🤣 bide Eşimin arkadaşıyla annesi eşi geldi onlara da aynı şekil zorla kucaklarına verdirdi. Kafaları Bi başka Bi yaşlıların niye göz değdirsin kucağına vermedik diye. O arkadaş doğurdu gittik eşimle bebeği göstermedi bile uyuyo dedi. E biz kucağına verdik yaa. Yok olurmu herkes bizim gibi Alık mı millet akıllı.
Poyrazin_annesi Bize toplasan 10 kısı fln gelır onlarada bebek cıkolatası ıkram edıcem bıde yanına magnet fln yaptırmayı dusunuyrm
Gizemin-minnakI @Ikizgebe2 açıkcası yabancı kimse gelmez . Gelenler sadece ailemiz olur . Yazın kovid biterse Mevlüt okuturum inşallah. Bitmezse de aramızda okuturum yine de . Gelirse teyzelerim gelir . Hepside anlayışlı bir şey istemezler. Akşam oturmaya gelir giderler . Yine de börek sarıp koycam. Kayınvalidem kurabiye yapıp buzluğa koycak. Buzlukta sarmam da var . . Çikolata yaptırdım . Bir de hediyelik . Kovidin yeni varyantı beta virüsü domuz gribi yaygınken insan tedirgin oluyor . O yüzden ben başka kimseyi kabul etmeyi düşünmüyorum.
Lulikli Ikizgebe2 çikolata ve magnet yaptırdım canım. Kolonya da var zaten. Yabancı kimse gelmez. Gelen olursa da muhtemelen kek, sarma, makarna salatası koyarım yanına çay yeter
llFatma Ikizgebe2 aileler dışında kimseyi kabul etmiycem kuzu ben kendim zor gidiyorum bebeği kimseye göstermem isteyene görüntü açarım ya da foto atarım kusura bakılmasın