kcnr teyze kızım bir yıl önce epudralli normal doğuma girdi 8 cm açılma olmasına rağmen ısezeryana alındı . Sebebi de şuymuş sancı geldiğinde ıkınma isteği ağrı kesici verildiği için gidiyormuş oda okunamamış yeteri kadar çocukta gelmeyince sezeryana almış , bana şey demişti normal yolla doğur demişti. Ama başka bir tanıdığım da yeni epudralli doğum yaptı çok memnun. Sanırım kişiden kişiye değişiyor