gzdesra 3 aralıkta çıktım izne, müdürümün falan bir bilgisi yoktu ben kendim genelgeyi gösterdim, ilçe milli eğitimi arayıp bilgi istedi onlar da izinler devam ediyor deyince kabul etmek zorunda kaldı. Bence genelgeyi götürün, yine de kabul etmezse hocam ben bir ilçe milli eğitimle görüşüp bilgi alayım bu durumla ilgili belli ki sizin de net bir bilginiz yok falan deyin. Araya ilçe karışınca idareciler biraz tutuşuyor çünkü. Gerçekten devlet tarafından verilen hakkı kullanmaya izin vermemek nasıl bir cesarettir cok merak ediyorum. Hakkınızı kullanmak istiyorsanız diretin hocam, idarecilerin inisiyatifine bırakmayın kendinizi.