busrakayar Kızlar selam Otomatik sallanan ana kucağı alacağım ancak hangi marka iyidir nedir bilmiyorum fikirlerinizi alabilir myiim lütfen 🙏🏻
Runyaaa busrakayar merhaba e bebek baby plus ve prego marka gayet iyi ama ben pahalı buluyorum o yüzden bondigo aldım 500 e yeterli die düşünüyorum daha bebeğim doğmadı ama doğunca sever umarım
Morprenses busrakayar canım az önce eşimle araştırma yapıyorduk yoykonun ürünler daha uygun bagi iyiydi ama 3 ayda fiyatı 3 kat arttı. Açıkçası biz kesin alacaktık ama bebek doğunca almaya karar verdik. Belki destek almadan uyku düzeni oluşan bir bebek olacaksa boşuna alıştırmayalım dedik 1.ayını doldurunca alalım diye karar aldık.
iremcannn1907 busrakayar joie Serina kesinlikle tavsiye ederim. Doğum yapalı 10 gün oldu şimdiden elim ayağım ❤️
Runyaaa Morprenses evet otomatik sallanma ve müzik özellligi var benim bebeğim doğmadı daha ama doğduktan sonra hemen içine yatırıp rahatlıkla kullanabileceğim bişey
Runyaaa Morprenses gerçekten milyar lar vermek mantıksız değmez yani Ya e bebeğin baby plus otomatiğini al salıncak gibi benim bu dediklerim benim aldığımda bondigo oda aynısı daha uygun die onu seçtim görüntü olarak ta daha güzel geldi
Zuhalbrl E bebeğin markasını aldim letgodan ama sıfır gibi çünkü aldığım kişi bebeğini 1 ay yatırmış yatirmamis 4 kademeli falan çok güzel kılıfı da cikiyo vi guzel yıkadım dünya parasi vermeye gerek yok hele bu pahalilikta