Hapyymami kesinlikle hemen bırakın. Sakız cignemeyi deneyin. Sigara çok zararlı. Kendinizi tabi strese sokmamaya çalışın, caniniz istediginde sakiz cigneyin. Bir sure sonra tiksinti yapiyormus cogu gebenin oyle yazdigini okumustum. Ben normal zamanda da sigaraya tahammulu olan bi insan değilim. Gebelikte kokusu öğürmeme sebep oluyor. Bulantilar 6. Haftada basladi bende ☺️ Doktorlar her gidiste soruyor zaten sigara iciyor musun falan diye.benim de ilk gebeligim ilk donemlere gore endise konularinda daha iyi hissediyorum ☺️ Yine de tekmelerini hissetmeye basladigimda rahatlayacagim ☺️
Yaptirmaniz gereken tahliller var baya sahi. İlk doktora gittiginizde doktor ister zaten. İdrar tahlili ve kulturunu de mutlaka atlamayin derim. İlk donemde enfeksiyon varsa tedavi edilmezse o da kotu seylere sebebiyet verebiliyor.