Kızlar merhaba.
Dün akşam bi anda yürürken kan bosaldı 😔 2 kere gittim WC ye sonra ufak bı parca düştü. Sakinlikle korkuyla beraber hemen acile gittik. Bebeğin kalp atışını duydum Allah’a şükür. Proluton iğne verdi yolladı. Spekulum ile bakmak istedi izin vermedim korktum. Bugün kendi doktoruma gideceğim. Dün aradık sadece yat WC dışında kalkma dedi. Başına gelen var mı? Sonrası nasıl oluyor. Sabah kahverengiye döndü ve azaldı. Korkum çok. Tüp bebek yaptık çok emek verdik. Gece konuştuk eşimle bebeğimizle. Ağladım 😔 3. Aydan sorna rahat ederiz sanmıştım 🤲 Lütfen Dualarınızı Esirgemeyin 🙏 Çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye 😔😔