Sevdapl 5+1 günlük gebeyim. Bugün muayeneye gittik keseyi gördük. Embriyoyu görmek için haftaya gel dedi. Sevinmek için erken dedi. Henüz oluşmamış mı oluyor bebek?
Ahsen34 Sevdapl bende aynıyım. Bugün kese için doktora geldım. Beklıyorum. Bakalım bana ne dıyecek. 5+1 beta 6200 🤷🏼♀️
portakalcicegii Sevdapl çoğu doktor bebeği görmeden hamilesiniz diyemiyor. Strese girmeyin sabırla bekleyin.
Ahsen34 Sevdapl canım kalp atışını duymak gerekır erken sevınmek için diyorlar. Önce betanın güzel artması, sonra kese, sonra o kesede bebek, sonra o bebegın kalp atışı derken inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerımızı 🙏🏻
meryemmmmmmm Sevdapl 1 haftalıkken velan gidim cok yeni oldu için görünmüyor dedi 4 haflilik velan olunca gel
Turkolog12 Sevdapl canım ben 6+3 te bebeği ve kalp atışını gördüm haftaya görürsün Allah’ın izini ile bu doktorları da anlamıyorum yok sevinmek için erken bilmem ne tehlike her zaman var başımıza herşey gelebilir o zaman hamileliğin hiç bir asamasinda mutlu olmayalım mi yani 🤷
Sevdapl Ayyysss görürsünüz belki bebeği bile görürsünüz beni de cuma çağırdı aslında bebeği görmek için ama izinliymiş o gün.
Drn34 Sevdapl korkmayın benim 6. Haftada keseyi gördük. Haftanın sonlarında bebişi gördük ve kalp atışını duyduk.
Burcumm Sevdapl canım bende 5 haftalikken keseyi gördüm doktorbana 10 15 gün sonra gel dedi ben 1 hafta sonra gittim boşuna strese girdim kese göründü sadece doktor iyide diyemem kötüde diyemem dedi sonra 7. Haftada gittim göründü çok şükür keşke 7 yi bekleseymisim boşuna strese girdim ama hep kalbini ferah tut ve bol bol dua et
Minigimmmmmm Sevdapl bende 5 haftalık hamileyim doktor keseyi gördü haftaya gel bebeği görürüz dedi ve 1779 değerlerin de çok iyi hamilesin dedi
annesinin_beybisi Sevdapl beta kaç çıkmıştı en son . ben de 3+5 im de keseyi görmek için sabırsızlanıyorum o yüzden size de bir sormak istedim🤗
moom222 annesinin_beybisi 6 inci hafta dagenelde gornus cnm herkes bn de iki gün sonra 6+5 olucm inşallah bnde görürüm 🤲
annesinin_beybisi moom222 evet canım 6 daha garanti ama bana kalsa 4. haftada gidicem o kadar ssabirsizim ki😃