Kızlar merhaba bizim burda detaylıda farklı bir doktora yönlendiriliyor ben 20. Hafta detaylı ultrasonumuzda doktor rahatlıkla normal doğum yapabilecğimi söyledi ben bu yüzden hep normal doğum düşünmüştüm şu an 29. Haftadayız ve geçen hafta doktorumuza gittiğimizde normal doğum düşünüyorsan çok düşünme çünkü normal haftasına göre baya iri bir bebek sezeryan yapmak durumu olabilir dedi ama benim kafam karıştı bebeğim ne kadar iri olabilir ki doktor öyle dedi sonuçta 4 kiloya kadar normal yapılabilir değil mi? Sizce ne yapmalıyım🤦🏼♀️