Bebeto-0406 Ben 20 haftayım bı ıkı kere damar atıyormuş gıbı hıssettım ama öyle tekme felan degıl emın olacağım şekılde daha hıssetmedım Normal dmı
Kubratalo4965- Bebeto-0406 benim şuan 22 +1 hala damar gibi böyle atıyordu, bu sabah daha sert hissettim tekmesini ama hareketlerini hala hissedemiyorum yani oynadığını falan, sadece ufak tekmeler oluyor arada normal diye düşünüyorum,
dml33 minik4550 kiz gibi dedi haftaya çağırdı netlesir dedi bnm ilk kiz geç gostermisti geç hareket etmişti bu hizli cikti🤣
Nznuuz Aleyyo-09 Maşallah 🧿 Ben 21. Hafta da hissettim, ağladım bir sonrakini heyecanla bekledim. Seni o kadar iyi anlıyorum ki inanılmaz güzel bir his rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏼
Aagazade Ben oglumda 19da his edmisdim kizimda 16+3 de simdi 3cu hamklelik oglun olucak 20haftadayiz hala his edmiyorum 1 kere tekme atdi dun uyurken bitdi uslu cocuk olucak qaliba😃
Svg02 Aleyyo-09 ben de oğlumun cinsiyetini öğrendiğim gün hissetmiştim ilk tekmesini 17+4 te 😀 şu an 22+0 olduk tekmeler yumruklar havada uçuşuyor😀😀 hatta dün gece yattim 2 saat uyutmadı beni kıpır kıpır🧿💙
ozgyldz Aleyyo-09 ben de hissedemiyorum ya 22+1 iz kızımla ama sadece seğirmeleri hissediyorum tekme falan henüz yok anasına kıyamıyor herhalde 😂😂
dml33 minik4550 benjde bi test için çağırdı ocagin 3une hemde kesin söylerm dedi detayliya kadar emin olmiyo insan
Msl22 Ya kızlar ben segirmeler hissediyordum ilk hamileligim ama pıtpit hani tekme gibide hani damar gibi sanki pitpit saniyeler suruyor yapiyor bir kac gunden beri 17+3 haftaligiz ama bilmiyorum bu sizce bebisin hareketleri mi 🤔🥺🤷🏼♀️
Pinarr35 Aleyyo-09 valla oyle biri bi yandan alttan ustten vuruyo biri obur yltaraftan her yerden yumruk tekme ne varsa yiyormx🥰
Fatoo33 Ben 17. Haftada hissetmiştim ama ilk tekmeyi gece yatarken 19. Haftamızın ortalarında hissettim birden içerden bişey vurdu hatta ilk bi ne oluyor dedim elimi koydum sonra ikinci tekmeyide yiyince avuç içime orda anladım şimdi 20. Haftadayız bu ara biraz durgun hatta kıpırdamalarını az hissediyorum geceleri arada bi iki tekme yiyorum okadar 😂sanırım bu haftalar durgun geçiyormuş araştırdım kadarıyla .
Aleyyo-09 Fatoo33 20-24 arası biraz hareketleri azalıyormuş forumda da hep okumuştum böyle hareketi azaldı diyenleri ☺️
Msl22 Aleyyo-09 Yaaa cok garip bi o kadarda cok güzel rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın cok guzel bir duygu ama aniden yapıyor yakalayamiyorum