Melek999 öncelikle ilk kaybınız için başınız sağolsun. Tekrar hamileliğiniz için de tebrik ederim Allah bir ömür evladınızla sağlıkla yaşamayı nasip etsin. Ben hamileliğimi 3+4’te öğrenmiştim, 4+4’te de karından görünmüştü ama doktor görünmeyebilirdi de falan demişti, zor olacak ama biraz daha beklemenizde fayda vardır. 2020 haziranda ben de hamile olduğumu öğrenmiştim ve dediğiniz gibi eşimle ikimizin ayakları yerden kesilmişti, yerde değil gökteydik bildiğiniz. Olumsuz tek bir düşüncemiz yoktu çünkü muayeneye kontrole gittiğimizde her şey çok güzeldi, sonra ben ağustos ayında 16 haftalıkken düşük yaptım, biz tamamen çöktük. O günleri hatırladıkça hala ağlarım çünkü Allah affetsin hala yaşadıklarıma anlam veremiyorum. Neyse biz o dönem şehir değiştirdik, gitmediğimiz doktor kalmadı, bazıları bir süre çocuk düşünmeyin bekleyin dedi bazıları hemen düşünün dediler sonuç olarak beklesek de istesek de Allah mart ayında tekrar hamile kalmayı nasip etti. O gün hem mutluluk hem endişe tekrar başladı. Tüm hamileliğim boyunca farklı bir belirti olsa hep şüphelendik tedirgin olduk sürekli araştırdık vs vs. Korona dahi olduk, lekelenmelerim olduğu için coraspin kullanmayı bırakmıştım ancak korona olunca tekrar başladım bir de onun telaşı oldu acaba bir şey olacak mı korkusu daha da bastırdı, yani her günüm endişe ile geçti, oğlum bir gün önceki gün hareket ettiği saatlerde hareket etmezse aklım çıkıyordu. Öyle ya da böyle 39 haftayı bitirdik şükürler olsun doğum yaptım 1 aylık oldu oğlum kucağımda uyuyor şimdi. Çok uzun oldu kusura bakmayın ancak o endişe telaş korku hiç geçmeyecek emin olun, sadece oluruna bırakmak gerekiyormuş, biz de endişe dolu da olsa duamızı edip gerisini Allaha bıraktık şükürler olsun Allah yüzümüzü güldürdü. Darısı sizin başınıza 🙏🏼