Mutluanne27 canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki. Geçen sene aynı hastalığa bende tutuldum. Bu psikolojik bir durum ister panik atak de ister kaygı bozukluğu de ne dersen de. Bende ilk olarak geçen sene geçirdiğim ciddi bşr ameliyat sonrası uyuyamamakla başladı. Yaklaşık bir 10 gün hem gece hem gündüz kalp çarpıntısı heyecanlılık hissi sürekli ölüm düşüncesi vs oldu. Bu düşüncelerle birlikte gece yatağa girince asla uyuyamadım es kaza azıcık gözüm dalacak olsun o kalbimdeki kuş hissiyle irkilerek uyanıyordum. Aynı senin gibi deliriyorum diye düşündüm. Hatta bir gece sabah karşı artık 3 gündür üst üste uyuyamamanun sonunda eşimi haykırarak uyandırmıştım beni doktora götür iğne yapsınlar bişey yapsınlar bayıltsınlar beni ne olur bana yardım et deliricem ben diye ayaklarına kapanmıştım. Gerçekten çok çok kötü bir his ancak yaşayan bilir. Sonrasında bir kaç seans psikolojik destek aldım çok iyi gelmişti, uzun zaman sonra ilk kez seanstan sonra yarım saat uyumuştum. Sonrasında azar azar uyudukça bünye uyumaya daha da yatkın olmaya başladı. Bende birde şöyle bir durum var, uykusuz kalınca vücudum iyice dinçleşiyor yani uykusuzluk uykusuzluk çekiyor bende. O yüzden şimdi uyku düzenime dikkat etmeye çalışıyorum ki dengesi bozulduğu an yine aynı şeyleri yaşıyorum çünkü. Geçen seneki o hal geçtikten sonra bir sene rahattım, sonra daha bir kaç ay önce yine yaşadım. Bu seferde doktorum atarax verdi. Üç dört gün iç rahatla uyu sonra bırak demişti. Dediği gibi oldu çok rahatladım, bi kere uyuduktan sonra geri düzenim geldi. Yani sizin için bence iki çözüm var birincisi seans almak ikincisi düzene girene kadar güçlü bir uyku hapı içmek. Atarax hamileler için Türkiye de önerilmiyor ama ben Fransa’da yaşıyorum ve buradaki doktorlar bana hamilelikte de verdi ve hiç bi sıkıntı yapmaz rahatlıkla içebilirsin dediler. Psikoloğum ise travma sonrası kaygı bozukluğu teşhisi koymuştu ve hayatındaki travmaların sana olan etkisini azaltmazsan en ufak bir travmada aynı şeyleri yaşarsın demişti. Biraz uzun oldu ama aynı şeyleri yaşayan biri olduğunu bilirsen belki rahatlarsın. Biliyorum şuan hiç geçmeyecek sanıyorsun ama İnan geçiyor, geçecek. Psikoloğum bana eninde sonunda uyuyacaksın en kötü ihtimalle vücut kendini kapatacak bayılıp gideceksin o yüzden korkma demişti.