Merhaba güzel anneler
Geceleri uyumakta çok zorluk çeker oldum. Sağımda ya da solumda uzun süre yatamıyorum hemen ağrılar giriyor. Kulağım bile ağrıyor 😁 her an adet olacakmışım gibi kasık ağırlarımla birlikte çamaşırım sürekli ıslanıyor. Haftaya pazartesi çatı muayenesi olacağım ona göre normal ya da sezeryan diyecek. Sizde durumlar nasıl? Nasıl gidiyor son haftalar 😊[https://resimyukle.io/r/RzUHSLhhvf]