Kızlar 20+4 oldum daha yeni 3 4 gündür her gün pıt pıt bebek hareketlerini az da olsa hissediyordum 2 gündür hiç bir şey hissetmiyorum karnimla oynuyorum çikolata yiyorum yine yok bu haftada düzensizlik olduğunu duydum ama Yinede tedirgin oldum benim gibi yaşayan var mı?