iki_tospik_annesii RumeysaNur34 Ben 2 Noluya gidiyorum canm Doktorum çok ilgili hemşireside aynı şekilde
RumeysaNur34 Asyaveannesi36 konumda Adnan kahveci Mah cebeci Cad diyor ama bilemedim ben esenyurtta oturuyorum normalde buradaki sağlık ocağı çok ilgisiz takiplerimin hiçbriinş yapmadıkları için buraya beylikdüzüne aldırdım
RumeysaNur34 Asyaveannesi36 evet biraz uzak ama ne yapalım burada çoğu sağlık ocağı ilgisiz alaka yok tavırları berbat 34 haftaya grcm bir kez izlemim olmadı araç var o yüzden rahatım yoksa başka vasıta ile git gel erken saat yapamazdım sanırım 🙏
RumeysaNur34 iki_tospik_annesii ne güzel canım idrar ve kan tahlili için belli günler var mı hafta içi herhangi bir gün erken saatte gitsek alırlar mı biliyor musun canım
iki_tospik_annesii RumeysaNur34 Yok canm hafta içi herhangi bi gün gidebilirsin alıyorlar ama sabah 9 da gitmen lazım 10dan sonra kan alınmıyor